My Blog List

Saturday 5 March 2011

PeRmuLaaN BerBlogging

Assalamualaikum semua...
Hari ini bermulalah Hidup saya dalam dunia Blog. secara umumnya saya ingin mengetahui bagaimana rasanya ada Blog sendiri. maka terjadilah blog Eiman Story ini. Ini uga pertama kali saya menggunakan Blog. Tak tahulah bagaimana saya akan memahirkan diri. Untuk bloger diluar sana terimalah kehadiran Blog Eiman Story ini dalam dunia anda.
Saya akan menceritakan serba sedikit entry yang saya akan masukkn dalam Blog Eiman Story ini. Untuk pengetahuan anda diluar sana blog ini akan mengisahkan perjalan cerita Eiman Sepenuhnya. hahahaha..mana mungkin blog ini eiman akan kisahkan sebuah karya yang eiman hasilkan kepada kalian semua. tak kira cerpen, novel atau sajak akan eiman kongsikan kepada anda..saksikan kedatangan cerita eiman ini.
Wassalam...

No comments:

Post a Comment